Zeikende PvdA’ers en VVD’ers

Soms snap ik mensen echt niet. Ze gingen massaal huppelen naar de stembus met een bepaalde hoop en vertrouwen in hun partijen (dom dus) en nu willen diezelfde mensen gaan demonstreren tegen het regeerakkoord?

Allochtonen naast autochtonen stemmen massaal op de PvdA en een meerderheid autochtonen massaal op de VVD. Ik zou zeggen: jullie hechten waarde aan de verkiezingen en hebben nog vertrouwen in de politiek, neem dan de verantwoordelijkheid en draag de gevolgen er van. Je oogst wat je zaait. Wat een zeikerds allemaal. Opeens zijn de VVD’ers boos op Rutte en de PvdA’ers op Samsom. Het lijken wel kinderen die zeuren omdat ze hun beloofde lollies niet hebben gekregen.

Wie slim is stapt uit de doos van de illusie en dient kritiek te uiten op het gehele politieke en economische stelsel die op de schop moet. De politieke partijen gebruiken jullie als instrumenten en maken van jullie slaven van een kapitalistisch systeem zonder dat jullie het zelf weten. Niet lang geleden heb ik een film gezien genaamd The Hunger Games met Donald Sutherland erin waarin hij tegen een man zei dat je mensen altijd een beetje hoop moet geven, maar niet te veel en dat je die hoop erg beperkt moet houden. Geef mensen een klein beetje hoop, dan zal je ze onder je voeten krijgen en doen ze wat je wilt. Het stukje uit de film heb ik opgezocht en die zie je hier:

http://www.ign.com/videos/2012/03/15/hunger-games-clip-hope

Mensen hebben niet in de gaten dat ze in een matrix leven. Ze stellen te weinig kritische vragen die er echt toedoen en draaien automatisch mee met het systeem die door de overheid aan hen vanaf de geboorte werd voorgeschoteld. Het zijn nog steeds een minderheid die echt snappen hoe gevaarlijk en verraderlijk het monetaire stelsel is. Erger nog: ik durf te wedden dat wanneer ik de term ‘monetaire stelsel’ gebruik velen het lezen, maar helemaal niet snappen wat ik er mee bedoel. Ben je er zo een? Dan werd het tijd dat de boter die op je hoofd zit verwijdert.

Badr Youyou

