De Sluwe vossen van het NOS Journaal

sluwe vosWederom 80 % van de tijd en aandacht op het NOS Journaal van 09 juli 2014 over de gebeurtenissen in Palestina ging naar ‘Israël’. Ik heb de tijd in de gaten gehouden. Het nieuws over Gaza begon op de 50ste seconde en ging over de beschietingen van de zionisten op Gaza. Een paar beelden van de ravage, een gehuld kind in kleding, de gebouwen die werden geraakt… Het waren allemaal van die snelle beelden die je op een gegeven moment niet rustig kunt onthouden. Alles ging snel en eindigden ze met een woordvoerder van Hamas die Israël bedreigt! Dat allemaal duurde nog géén minuut! Van 0.50 tot 1.45 was dat.

Vanaf 1.45 tot de 7ste minuut ging geheel over de zionisten. Alles werd in details besproken. Het ging over de gevolgen van de beschietingen vanuit Gaza op de steden waar zionisten wonen, hoe bedreigend die raketten van Hamas zijn en dat ze maar liefst tot 100 km bereik hebben en dus verre steden kunnen raken. Uitgebreid over de schildraketten van de zionisten. Wat ze allemaal kosten, hoeveel geld beschikbaar is om nog meer aan te schaffen en dat de VS ook de zionisten financieel steunt. Beelden van zionisten die een bruiloft staken, waarin ze kelders zoeken om te verschuilen, de gevolgen op de toeristen, verschillende zionistische ‘burgers’ aan het woord die hun verhalen vertellen hoe ze de beschietingen vanuit Gaza ervaren… Al deze aandacht… met als gevolg dat geen enkele zionist door de Gaza-raketten is geraakt!!!!! En ze sluiten het verslag af met een kind van de zionisten die zegt bang te zijn!

Ongelofelijk allemaal! Zeer geraffineerd nieuws is dit. Goed over nagedacht… Propaganda waar Goebbels jaloers op had kunnen zijn! Gewoonweg misselijkmakend! Ik ben alle respect en beschaafde manier van schrijven even kwijt… Als ik die journalisten van de NOS op straat tegenkom wil ik graag op hun gezichten spugen… bah, bah en nog eens bah! Dit kan ik niet anders dan crimineelgedrag beschouwen. Er bewust voor kiezen weinig te vertellen over de gebeurtenissen in Gaza waar inmiddels 49 mensen gedood zijn inclusief kinderen, maar uitgebreid verslag brengen vanuit de zionistische kant. De NOS verslaggever verblijft ook nog eens in Tel Aviv. Die maakt eigen beelden, maakt tijd om te praten met de zionisten… Maar de beelden vanuit Gaza zijn niet van de NOS, gewoon opgepikt van andere nieuwszenders en zelfs van Youtube. Ik kots op de NOS!

Het werd tijd dat mensen deze mainstream media vaarwel zeggen en zelf handtekeningen verzamelen om een eigen omroep te starten. Ik vind dit namelijk een enorme vernedering en belediging naar iedereen die deze propaganda in de gaten heeft. Niet alleen moslims, maar ook veel niet-moslims die het niet eens zijn met dit beleid. Ik ben er echt klaar mee. Het enige wat ik nog wil doen is kankeren en schelden.

Maar ik ben ook boos op onszelf. Wij verzamelen onze krachten niet om hier wat aan te doen. Er wonen in Nederland bijna een miljoen moslims, maar ze gedragen zich als muizen die wanneer ze ergens onder zitten en je legt het bloot, dan rennen ze alle kanten op. Wanneer gaan we eens beschaafd gedragen en op zijn minst een eigen zender opstarten die veel objectiever is dan deze bagger pro-zionistische zenders? Ik kan de koppen van die sluwe vossen van o.a. de NOS niet meer zien.

Wie kan mij informeren hoeveel handtekeningen je nodig hebt om een eigen omroep te starten? Ik heb het dan niet over dat halfuurtje per week wat niks voorstelt, maar een echte omroep. Waar een wil is is een weg. Onderschat de kracht van jezelf niet. Als we ergens aan beginnen en dat doorzetten, dan komen we heel ver.

Laten we dit met zijn allen liken en delen. We moeten onze stem verspreiden om meer mensen wakker te schudden. Deze vernedering kan niet meer zo doorgaan. Alleen mensen met een minderwaardigheidscomplex laten zich vernederen omdat ze ermee zijn opgegroeid en zich daarbij thuis voelen. Kijk hoe zionisten wakker liggen van één slachtoffer van hen en zie hoe deze pro-zionistische omroepen met hen meeleven terwijl geen één zionist nog gedood is. Hoe meer ik hier aan denk hoe hatelijk ik haast wil worden. gatverdamme!

Zie het laatste Acht uur journaal van de NOS voor de bevestiging van wat ik zei:

NOS Journaal van 09 juli 2014

Klik hier voor de reacties op Facebook

Badr Youyou

 

