Wie ben ik om het zionisme niet met het nazisme te vergelijken?

zionism is nazismWie ben ik om de vergelijking van Nazisme met Zionisme te ver gaan moet vinden? In Nederland zijn ze enorm beschermend naar Israël en dus ook naar het Zionisme. Schuldgevoelens naar de joden toe omdat ze hier een partij verraders waren geweest, proberen ze sindsdien dat goed te maken voor de zionisten.

Mensen die vinden dat de vergelijking te ver is, zijn mensen die nog liggen te slapen en hebben geen idee hoe ernstig het zionisme is. Let maar op. Ik ben nog niet eens begonnen met het onthullen van het zionisme. De komende tijd zal ik nog meer onthullingen bloot leggen, zoals het feit dat het Nazisme deels werd gefinancierd door een elite zionisten (waaronder de Rothschilds). Dat zionisten hebben geld verdiend aan het Nazisme en van hetzelfde geld in Palestina hebben gepompt om de zionistische staat ‘Israël’ te financieren. Wat dacht je van het feit dat het gas Zyklon B waarmee weerloze en onschuldige joden vergast werden afkomstig is van I.G. Farben… een fabriek van zionistische makelij (Warburg familie)…

Met God’s wil gaan we het zionisme volledig bloot leggen om de naïeve mensen die zo pro-Israëlisch of naïef zijn, wakker te schudden van hun roes.

Last but not least: het getuigt van onwetendheid en betweterigheid als jij denkt dat het te ver is om het zionisme met het nazisme te vergelijken. Je bent namelijk niet beter dan deze orthodoxe joden op de foto die dat wel vinden. Op mijn beurt zeg ik tegen mezelf: Wie ben ik om zoiets niet te vinden als deze joden dat wel vinden?

Mensen die nog geen kaas hebben gegeten van de geschiedenis over het zionisme moeten voorlopig zwijgen. Laat je niet onder druk zetten van de heersende por-zionistische media en de algemene opinie van schapen met een mentaliteit van ‘wir haben es nicht gewusst’. Wij zullen niet in hun voetsporen treden.

Dus mensen: wees er trots op dat je het zionisme vergelijkt met het nazisme. Dat is een teken dat je weet wat de kudde niet weet en het werd tijd dat er meer herders komen die deze schapen wakker maken alvorens ze zelf van een hoge dal zullen vallen.

Like and share als je het hiermee eens bent. Wees zelf de media.

Deel je mening op Facebook. Klik hier.

Badr Youyou

