Timmermans breekt elk record in huichelachtig gedrag

Timmermans UN speech

“Emotionele toespraak van Frans Timmermans bij de VN”

Schapen geloven massaal in zijn zogenaamde ‘touching speech’. Ik werd nog misselijker toen ik deze speech aandachtig beluisterde. Hij gaat in op emoties en leefde zogenaamd erg mee met de slachtoffers en hun families. Heeft de huichelaar wat hij zogenaamd voor de slachtoffers voelde, ook gevoeld voor al die Palestijnse moeders en kinderen die zoiets is overkomen? Wat een smeerlapperij. Ik word echt kotsmisselijk van deze vent.

Weet je wat het is, ik vraag hem niet eens om in de Palestijnen van Gaza in te leven. Ik weet dat hij zo dol op de Palestijnen ook niet is en ik begrijp heus wel dat Nederlandse slachtoffers verliezen in één klap tijdens de vliegtuigramp erg is waardoor je daar meer aandacht aan gaat geven. Ik vraag hem niet eens om diezelfde aandacht te geven aan de Palestijnen. Zo begaan en eerlijk is hij sowieso niet. Dat kan je vergeten.. maar wat hij op zijn minst moet doen is scherp de aanvallen veroordelen. Zeggen dat wat Israël in Gaza doet onmenselijk en niet goed te praten is. Nee zelfs dat zegt hij niet eens, laat staan dat hij zich even erg zou voelen voor wat al die baby’s, kinderen en al die onschuldige burgers is overkomen. Wat een smeerlapperij nogmaals. Ik zweer op deze ramadan als ik weet waar die man zich begeeft, dan had ik echt een emmer rood verf op zijn gezicht en kleren gegooid en ik zou meer dan ooit trots op zijn als ik daar 14 dagen voor in de gevangenis zou belanden. Op zijn minst maak ik duidelijk aan iedereen wat hij voor mij en voor velen betekent. Ik heb nog nooit zo’n hekel gehad aan een politicus als aan deze huichelaar en vriend van moordenaars en het achterlijke volk trapt in zijn hypocriete speech. Ik las hier en daar comments dat hij opeens in de ogen van velen een hele goede minister is. Hoe dom ben je wel niet dat je dat opeens vindt omdat hij deze speech heeft gehouden? Zijn mensen echt zo achterlijk? ja eigenlijk wel, want als ze echt slim waren dan had, hadden de meesten zijn hypocriet gedrag in de gaten. Maar mensen steken nu eenmaal hun kop in het zand en willen niets weten van de pijnlijke waarheid. Ja, de waarheid doet echt pijn. Daarom duikt hun zichzelf-voor-de-gek-houden mechanisme op. Dezelfde achterlijke mentaliteit waarin het Duitse volk erin trapte toen de Nazi’s met hun smoezen kwamen de joden te vervolgen. Het is deze domheid die de reden ook is waarom ‘Israël’ een gelegitimeerd land is en waarom die kankercellen daar gewoon door kunnen gaan met het plegen van misdaden tegen de menselijkheid.

Badr Youyou

