Nederland heeft jihad 2.0 nodig

zionist bankersWat mijn wens is, is dat we een generatie vrienden van Palestina creëren die zelfbewust is. Daarmee bedoel ik dat ze niet alleen op de hoogte zijn van wat er daar nu gebeurt, maar ook meer weten over wat er achter de schermen gebeurt. De problemen verder zoeken dan alleen wat men op het acht uur journaal leest of volgt. Ik vind het jammer dat we duizend likes geven op zielige plaatjes van kindjes en baby’s, wat ik ook begrijp natuurlijk, maar minder likes op onderwerpen die een beetje de diepte ingaan die het probleem bespreken bij de wortel. Dat kan ik de meerderheid ook niet kwalijk nemen, aangezien dat een materie is waarin meestal iets hogere opgeleiden daarin geïnteresseerd zijn (niet altijd, maar goed). Ik raad daarom mensen aan om zich meer te verdiepen in het probleem van het conflict, dan alleen heftig reageren op wat er op het veld gebeurt. Natuurlijk raken al die beelden ons als we ze zien. Maar indien we daar wat aan willen doen, dienen we ons te interesseren in de achtergrond van elk probleem. Het draait namelijk niet alleen om sensatie.

De komende tijden kunnen jullie van mij meer onderwerpen verwachten die de diepte ingaan. Het conflict in het Midden-Oosten zal uitgebreider besproken worden. Een onderwerp die je daar niet van kunt los koppelen is het bespreken van het wereldwijd financieel systeem. Fractional Reserve Banking. Ik heb deze onderwerpen regelmatig in het verleden behandeld, maar het is noodzakelijk dat we ze ook bespreken. Ik beloof iedereen één ding: het worden geen saaie onderwerpen. Het zullen geen saaie onderwerpen die ingewikkeld zijn te begrijpen of wat men gewend is van het vak ‘economie’ op school of aan de uni.

Mijn wens van dit alles een generatie jongeren creëren die goed gebekt zijn. Debatten zullen aangaan in de toekomst. Een bagage bij zich dragen waar ze mee de politiek ingaan. Invloed zullen uitoefenen op politieke partijen, op de huidige economie om het financieel systeem te veranderen en dergelijk.

Zionist-enslavementWe gaan het niet laten bij demonstraties en protesten of bij inzamelingen. Allemaal leuk en aardig en ze werpen zeker hun vruchten af, maar helaas niet altijd. Soms is het dweilen met de kraan open. We kunnen nu geld gaan inzamelen en opsturen naar de Palestijnen wat ook gedaan moet worden, maar de algehele picture is dat de zionisten de dag daarna tientallen anderen Palestijnen doden, hun huizen slopen en kapot maken met raketten et cetera. we dienen daarom ondertussen iets te veranderen aan de situatie hier bij ons. De Nederlandse overheid is schuldig aan het helpen van de zionistische entiteit en steun te betuigen aan die kindermoordenaars en dat moet afgelopen zijn. We moeten hier wat doen. Gebruik maken van onze intellect, vrijheid en democratie. Geloof mij… nu ik dit zeg: heel veel pro-zionistische politici die dit lezen (en het zijn heel wat die met mij bevriend zijn), inclusief de inlichtingen dienst, zullen niet blij zijn met deze boodschap van mij. Dit kunnen ze namelijk niet bestrijden. Dit is geen ISIS, of een of andere fanatieke organisatie. Wij zijn zelf een onderdeel van de Westerse samenleving. We denken ‘Westers’, we snappen de Westerse mentaliteit en is een onderdeel van ons, maar dan een tikkeltje rechtvaardiger. Wij zijn pro-Palestijnen. Velen onder ons moslims. We streven naar een rentevrije economie… een schrik voor al die grote kapitalisten, conglomeraten en bankiers. Ze zullen ons niet tegenhouden. Wat ze wel gaan proberen te doen is verdeeldheid onder ons te creëren. Ons bezig houden met domme onderwerpen. Ieder jaar over zwarte piet, allochtonen, Wilders, Marokkanen, integratie en dat soort bullshit allemaal waar je nooit uitgepraat over bent. Ondertussen gaan de elite door met het graaien van de bevolking om zich te verrijken en het helpen van de zionistische entiteit.

netanyahu-holding-obama-dog-gazaAls je je geroepen voelt en alles wat ik hier boven heb gezegd jou aanspreekt, sluit je dan aan. Vaar met mij deze schip. Bundel je krachten met mij en vele andere vrienden die het hier ook mee eens zijn. Het voordeel van dit geheel is dat dit niet iets is van alleen moslims, maar van veel niet-moslims die precies hetzelfde denken. Palestina, het monetarisme en de onrechtvaardigheid die er is, zijn geen problemen van slechts de moslims, maar van iedere rechtvaardige persoon. Een heleboel niet-moslims en moslims lopen onwetend daarbuiten en weten niet wat er precies aan de hand is. Je geloof maakt je niet slimmer en zeker ook niet dat je het probleem beter aanpakt. Daar heb je net iets meer wijsheid voor nodig dan slechts je heilige boek voor lezen. Want we hebben gezien wat sommigen groeperingen doen met een heilige boek. Compleet misbruiken voor hun dwalende doeleinden die nog meer problemen veroorzaken dan ze kunnen oplossen. Ons geloof spoort ons ook aan om wereldse wijsheid te zoeken al moeten we er voor naar China gaan zoals de profeet zei. Strategie en plannen van aanpak hoe je verandering kunt brengen vragen meer dan alleen je kennis baseren op wat de mainstream media jou voorschotelen of enkel wat plaatjes zeggen. Dus kom mensen, laten we het niet bij Facebook houden. Leuk en gezellig al die ‘likes’ en ‘delen’. Denken jullie dat dat mij blij maakt of tevreden houd? Ik krijg elke dag duizenden likes en delen meldingen, maar dat is niet waar ik dit allemaal voor doe. Dat zou dan voor mij slechts ego strelen en een waardeloos werk van mij zijn. Ik wil actie en echte verandering zien.

So let’s do it.

Like, tag en deel. Inspireer iedereen die je kent. Dit is jihad 2.0 die voor alle moslims en niet-moslims geldt.

Toevoeging:

Wacht niet op mij. Ik kan geen wonderen verrichten en ik ben niet slimmer dan de gemiddelde persoon die dit leest. Als datgene wat ik hier boven schreef jou aanspreekt, ga a.u.b aan de slag. Zoek, ontdek en vergaar informatie net zoals ik het dat heb gedaan en nog steeds doe. Als we met zijn allen ons zo bezig houden en ijverig zijn om te leren, dan kunnen we echt veel bereiken. Je moet wel de juiste informatie zien te vinden. Wat ik ga doen is niet alleen informatie delen, maar met de hulp van velen onder jullie, een plan van aanpak samenstellen. Ik reken op de stem van veel moslims en niet-moslims die het hier mee eens zijn, dat ze samen onder één dak komen te staan om echte veranderingen door te voeren.

Nodig mensen uit waarvan je denkt dat dit hen zal aanspreken. Ons netwerk moet vergroot worden. Er zullen velen ons de moedeloosheid inpraten, maar dat zal een teken zijn dat we hiermee door zullen gaan.

Join the club en schrijf je in:

Bakermat Palestina

Badr Youyou

